Pages

Kenyataan Media - Azwar Rif

Dengan lafaz Bismillah,

Terimalah single solo yang pertama berjudul Barakallah oleh saya Azwar R-iF. Lagu ini niat asalnya adalah untuk mengajak para pengunjung yang hadir di majlis-majlis walimatulurus sama-sama mendoakan pasangan raja sehari dengan doa Barakallah.

Disamping itu juga adalah tanda penghargaan Azwar R-iF kepada pelanggan-pelanggan yang memberikan kepercayaan kepada R iF EDutainment Resources untuk mengendalikan majlis perkahwinan khasnya dengan Pakej Selawat termasuklah Pa System Walimah & Dj yang berkonsepkan hiburan mendidik jiwa yang dikendalikan sendiri oleh Azwar R-iF.

Harapan agar lagu Barakallah diterima umum & membantu masyarakat terutamanya anak-anak kecil mahupun yang dewasa agar mudah mendoakan pasangan raja sehari. Bonus sekiranya radio-radio sudi untuk putarkan lagu Barakallah💖Azwar R-iF ini. Mohon maaf 🤗 sekiranya ada sebarang kekurangan dalam penghasilan lagu ini & sebarang komentar amatlah dialu-alukan. Terima kasih😍

P/s : Lagu Barakallah dendangan Azwar R-iF boleh diminta dimainkan di radio-radio Rtm seluruh Malaysia. Contohnya Nasionalfm, Klasikfm, SalamFm, Radio-Radio Negeri ; Pahangfm, Melakafm dan lain-lain serta Radio Online Nasyidfm.
Share:

0 komen:

Dengarkan

Nasyid Sekarang
Memuat Turun ...

Nasyid Tersiar

Loading ...

Visitor

Contact

For more information please e-mail nasyidfm.iradio(a)gmail.com

Pengikut